Beste mava105,
ik heb enorm veel respect naar u en ik weet dat u hier al lang lid bent en dat u veel ervaring en kennis hebt. Daar twijfel ik niet aan. Ik vind het wel jammer dat u mij zo beantwoord. Nergens beweer ik dat de uitleg niet correct is, in theorie klopt het allemaal en ik voel mij ook niet geschoffeerd.
Ik wil gerust mijn excuses aanbieden aan iedereen als ik onbeleefd ben overgekomen, dat is absoluut niet mijn bedoeling.
Ik heb in deze ganse topic zoveel als mogelijk details gegeven van wat ik al had ondernomen en geprobeerd van te antwoorden op reacties van forumleden.
Als men mij zegt bij incasso zelf dat ik niet moet reageren bij incasso, en men blijft mij hier zeggen van dit zijn de adressen en daar moet je naartoe schrijven en blijkt dat dit de incasso is, dan weet ik het ook niet meer.
Nu een update.
Deze namiddag om 13:39 heb ik een mail gestuurd met leesbevestiging naar info@riverty. com zoals men mij hierboven heeft gezegd.
Om 13:53 krijg ik leesbevestiging van PACEMAKER_info, your mail was read Tuesday, september 30, 2025 11:39:19 AM (UTC+00:00) Monrovia, Reykjavik.
Op hetzelfde tijdstip krijg ik nog een mail van
auto.noreply@riverty.com met volgende tekst
Automatische Antwort
Autoreply
Guten Tag,
vielen Dank, wir haben Ihre Nachricht erhalten.
Wir kümmern uns um Ihr Anliegen und melden uns so schnell wie möglich bei Ihnen.
Bitte haben Sie etwas Geduld.
Viele Anliegen können Sie auch jederzeit online in unserem Self-Service-Portal erledigen, wie z.B. eine Ratenzahlung vereinbaren, die Restforderung einsehen oder Ihre Daten aktualisieren.
Viele Grüße
Ihr Riverty Back in Flow Service Team
Dies ist eine automatisch erstellte Bestätigung. Bitte antworten Sie nicht auf diese E-Mail.
Geschäftführer Florian Lampe, Jörg Senge, Volker Bornhöft
Sitz Gütersloher Str. 123, D-33415 Verl | HRB 10100 Gütersloh | USt-IdNr. DE241977674
Firmenlogo Bundesverband Deutscher Inkassounternehmen
Als Inkassodienstleister registriert.
Mitglied im Bundesverband Deutscher Inkasso-Unternehmen e.V.
Nu ik begrijp geen Duits. Deze tekst even door Google Translate gehaald en ik weet wel wat er staat, maar wederom het is incasso. Als ik dan naar Self-Service-Portal ga (dit was een link op de mail), kom ik uit bij
https://de.flow.riverty.com/de-de.
Site in het Duits, je kan veranderen naar Engels en Turks.
Naar het andere e-mailadres eveneens gemaild, maar daar tot nu nog niets van gezien.
Bij
https://www.riverty.com/nl-nl/impressum/
zie je staan
Eigenaar van deze website
Riverty Group GmbH
Rheinstraße 99
76532 Baden-Baden | Duitsland
Telefoon: +49 (0) 7221/50 40-0
Internet:
www.riverty.com
Hoofdkantoor: Baden-Baden
Handelsregister Mannheim HRB 202547
Btw-nummer: DE 814491108
Als je Btw-nummer DE814491108 opzoekt van Riverty Group GmbH in Baden-Baden kom je uit bij Arvato infoscore GmbH kijk hier
https://nl.kompass.com/c/arvato-infosco ... /de622110/ en een klein beetje naar beneden scrollen en op de rechterkant.
en als je dan Arvato infoscore opzoekt krijg je het volgende
Arvato infoscore was een Duits financieel dienstverlener en onderdeel van Bertelsmann, gespecialiseerd in credit reporting, betalingen, en financiële oplossingen, met name voor consumenten- en bedrijfskredieten. Het bedrijf is nu onderdeel van Experian, een wereldwijde data-analist, en opereert onder de naam Experian Infoscore, waarbij de focus ligt op de Oostenrijkse en Duitse markten voor adres- en kredietinformatieverificatie.
Mijn besluit is nu, dat ik gewoon afwacht tot incasso mij eventueel aanschrijft en daar dan op reageren met mijn betaalbewijzen enzoverder.
Dus iedereen van harte bedankt om te reageren, zodra ik update heb laat ik het hier weten.
Vriendelijke groet
Rietje