U kan niet meer in uw TommyTeleShopping account om uw ordergegevens en status te bekijken, maar u hebt wel reeds contact gehad met uw bank. Indien u zelf niet via uw banking app de betaling van deze order kan opvragen (vrij eenvoudig gebaseerd op het bedrag en algemene tijdsperiode), kan u nog altijd via uw bank vragen om dit te doen. Dan hebt u uw betalingsbewijs in handen.
Twee seconden zoeken op Google levert overigens dit op: Riverty - Back in Flow (Contact) alsook Riverty - Back in Flow (Klacht).
Riverty Services Netherlands B.V. staan ook geregistreerd bij het Nederlandse Ministerie van Justitie en Veiligheid op het register incassodienst en vermeldt hierop ook hetzelfde adres. Het vermelde Kamer van Koophandel-nummer op hun website is echter niet correct; hier is hun registratie.
In ons land staan ze echter zowel met hun Duitse afdeling geregistreerd op de Kruispuntbank van Ondernemingen alsook hun Nederlandse afdeling geregistreerd. Beide registraties zijn een verplichting om in Belgie als schuldvorderaar actief te zijn.
Maar waarom gaat u een factuur protesteren waarvan u zelf al hebt toegegeven ze betaald te hebben in 2022?
Ik sluit me dus aan bij de anderen: er is weinig reden tot paniek. Indien u het bewijs van betaling (via uw bank) in handen hebt, staat u sterk. Wacht dan maar het officieel bericht van de incassodienst van Riverty af, waarna u netjes via aangetekend schrijven (alsook via gewone brief en e-mail; naar elkaar verwijzend) dit bewijs levert—samen met het bericht dat u de zaak als afgesloten beschouwt en derhalve niet langer lastig gevallen wenst te worden.
Indien u dit advies niet wilt volgen, dan staan de noodzakelijke adressen in de links hierboven zodat u de beide afdelingen—best aangetekend—kunt contacteren. Veel succes!