Ik krijg straks mijn gevangenisbriefje.
Ik krijg 1 jaar door niet naleven van taakstraf. Dit komt door mentale staat toen, en ook pas uitnodiging gehad in juni en mijn uren moesten voldaan zijn in september.
Ik ben 3 maand opgenomen in een psychiatrische centrum en dan nog eens 4 maanden dagtherapie.
Ik wil mijn straf NIET ontlopen. Fouten zijn gebeurd, straffen moet gebeuren.
Mijn eerste briefje kwam tijdens mijn opname in het ziekenhuis, en werd teruggestuurd omdat men even halt toeriep aan gevangenisbriefje. Nu is het er terug - bijna exact een jaar later.
Ik ben alleenstaande mama van een dochter van 5 jaar. Ik ben net terug beginnen werken, vast contract. Heb al jaren een vaste woonplaats.
Niet onbelangrijk: mijn moeder heeft ook stage 4 kanker, en kan niet meer genezen.
Ga nog wekelijks naar de psycholoog. Een advocaat die alles regelt van financiën.
Alles terug opgebouwd.
Als ik elektronische toezicht aanvraag, is de kans er dat ik direct mag beschikken? Heeft iemand ervaring met zo een zaak? Of wat kan er voor zorgen dat ik mag beschikken
- ik neem alle attesten en documenten mee waar ik bovenstaande allemaal kan bewijzen.
- ook het attest van alleenstaande moeder
Ik ben bang, denk dat dit wel mag.
Pro deo advocaten zeggen dat ze niet echt iets kunnen doen. Advocaten die met erelonen werken kunnen mij helpen zeggen ze, maar dan moet er eerst betaalt worden.
Moest er mij iemand kunnen helpen - via Pro Deo. Laat het mij gerust weten. Dan neem ik contact op.
Met een bang hart.