Kunnen jullie aub adviseren?
Waar ik bang voor was is gebeurd.
Ik moet vaag blijven voor mijn veiligheid.
Al jaren door, dat fam partner achter zijn en vooral mijn geld aanzat. Daarom en fysieke redenen besloten partner verhuist alleen en hij neemt het huurcontract KT. Normaal dit voorjaar verhuis.
Zijn fam weet dat ik hem help financieel om zijn droom van woning en een plek voor ons te financieren (hij heeft handicap). Ik heb met hem een gem zicht geopend voor de betalingen waarin wij beiden kosten hebben gestort.
Zo kan ik veilig zijn en eerst de kat uit de boom kijken wat zij naar mij en hem gaan doen, voordat ik officieel de stap zet. Ik zou de fin risicos niet nemen kende ik hem al geen tiebtallen jaren en tiental j stabiele relatie.
Als zijn nieuwe woning aan die baan qua verkeer te druk blijkt, gaat hij uitkijken naar iets anders na een jaar. Ik help hem eerlijk met waarborg en deel huur en deel vaste kosten. Anders komen wij nooit los van zijn familie en hun invloed. Eerder eisten zij dzt ik hun zoon een deel uitkocht... duizenden euros... omdat ik er anders mogelijk vandoor kon trekken en hun zoon kon lat3n stikkrn. Hij heeft maar een huurcontract KT. Dit is afpersing.
Er is recent een sneer uitgehaald dat alles wat van mijn partner is blijft. (Ja DEEEE , DIT HADDEN MIJN PARTNER EN IK SOWIESO OVEREENGEKOMEN). En alles van hem wat er nieuw inkomt van hem, ongeacht of we met twee kopen en de kosten splitsen en op twee namen facturen OOK. Dus... Ik heb elektronica twv een hoog bedrag al voor hem gekocht maar op mijn naam, willen zij dus bedoelen zet ik dit daar in dat huisje DAN IS DIT OOK V HEM maar vooral van hen! ... alle spullen die door mijn fam geleend gaan worden aan hem om hem te helpen starten en die hij normaal mag gebruiken dus ook!!!!
Dit is NIET OKEE... er is ook een grote manipulatie gaande en ze doen er alles aan om onze relatie te breken. Ik kan niet beschrijven hier in algemene chat: angst represailles naar hem en mij toe...
Is er iets bescherming die ik op mijn eigen of de gem bezittingen kan nemen zodat ze ev. die spullen niet mee naar huis nemen achter mijn rug?