postvak uit

de reden
Topic Starter
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

postvak uit

#1 , 20 dec 2012 17:33

er heeft iemand een juist antwoord op deel 1 van mijn raadsel gepost in mijn brievenbus hier
dus nu wil ik die een dikke proficiat wensen maar het berichtje blijft in mijn postvak uit steken en komt dus niet bij verzonden berichten
er staat wel verstuurd op.........

hoe komt dit?

ps ; moest degene het via deze weg vernemen dat zijn antwoord juist is
dikke proficiat en knap werk
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#2 , 20 dec 2012 17:39

Beste, zolang de ontvanger het bericht niet geopend en gelezen heeft, zal dat in uw Postvak Uit blijven staan.

de reden
Topic Starter
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 dec 2012 17:42

Beste, zolang de ontvanger het bericht niet geopend en gelezen heeft, zal dat in uw Postvak Uit blijven staan.
ok , dat wist ik niet
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

siesken
Berichten: 263

#4 , 24 dec 2012 12:20

als de email in je postvak uit blijft zitten is het omdat het emailadres niet juist is.

de reden
Topic Starter
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#5 , 24 dec 2012 14:04

als de email in je postvak uit blijft zitten is het omdat het emailadres niet juist is.
het gaat om het "postvak uit" op dit forum voor het sturen van berichtjes naar andere forumleden

deze regeling werkt dan als een soort leesbevestiging
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Terug naar “Praat café”