nieuwe forum eisen bij het subform -echtscheiding -

Rebel-with-a-cause
Berichten: 1216

Re: nieuwe forum eisen bij het subform -echtscheiding -

#16 , 03 aug 2010 22:35

Er is naar aanleiding van het feit dat volgens sommigen de teugels strakker dienen aangespannen te worden een tweestrijd ontstaan door moderators van het JForum en mij.

Er wordt mij ten laste gelegd van niet objectief te antwoorden maar wat veel erger is dat antwoorden en adviezen gewoon worden weggehaald.
Beste RR, ik ken je al een hele tijd (ook van op andere fora) en nog steeds slaag je erin om op een of andere manier jouw verbittering en jouw 'Don Quichote'-gevecht in vele posting naar voren te brengen. Niettegenstaande je er door andere gebruikers, mezelf incluis, moderators en beheerders op gewezen wordt dat jouw manier van handelen ongepast is.

Het is een vaststaand feit dat jij in de vaste overtuiging bent dat jij het bij het rechte eind hebt wat betreft jouw ideeën en mening over justitie, magistraten, advocaten en dergelijke meer, en dat jij dit aan iedereen - tot in het fanatieke toe - opdringt.
Ik ben eigenlijk al een tijdje geleden gestopt met mij te ergeren aan jouw postings, maar de laatste ontwikkelingen op dit forum, waar ik nog steeds als particulier graag op kom en als het kan mijn ervaringen deel, lijken mij zeker een gepast handelen van de mensen achter de schermen.
Moderatoren van een juridischforum dienen m.i. de meningen van mensen met goede bedoelingen te respecteren, ook al hebben ze zelf een andere mening.
Mensen met goede bedoelingen proberen niet als extremisten hun mening te verkondigen en/of op te leggen aan anderen.

Tot zover mijn bescheiden mening over het handelen van de mods/beheerders.

Vandebos
Berichten: 16087

#17 , 03 aug 2010 22:49

RR Het is niet enkel de wil van de webmaster, we krijgen pb's van lezers die zelfs niet in de threads in kwestie posten om alsjeblieft in te grijpen omdat ze vinden dat je te ver gaat. Het gaat hier niet om een paar boodschappen maar telkens weer.

Ik denk niet dat je beseft dat praktisch elke post die je plaatst uitgaat van ofwel het principe dat ongeacht welke stappen tot verzoening het koppel in kwestie genomen heeft vooraleer vast te stellen dat het huwelijk niet te redden valt ze er volgens jouw mening nog niet genoeg hebben ondernomen en er verdorie stante pede nu beter maar eens correct aan beginnen ofwel het principe dat elke rechter ergens ver weg leeft in Lalaland en nu en dan eens op bezoek komt naar de aardse realiteit om hier totaal onsamenhangende uitspraken in familierecht te plegen die er enkel op uit zijn het XY gedeelte van het huwelijk een paar chromosomen armer te maken.

Besef je niet hoe je mensen, die hier hulp komen zoeken, in plaats van te helpen, nog eens een extra schop schop bezorgt op een ogenblik dat ze het niet verwachten en dit absoluut kunnen missen als kiespijn? In plaats van constructief bij te dragen bezorg je hen juist extra leed.

roderidder
Topic Starter
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#18 , 04 aug 2010 01:28

... ofwel het principe dat elke rechter ergens ver weg leeft in Lalaland
Magistraten zijn nogal trouw aan traditie. Het familierecht loopt mank en zorgt voor bergen leed en ellende bij scheidende ouders alsook bij kinderen.

Dit valt moeilijk te ontkennen als je er kritisch naar kan kijken. En ja ik sta vaak ook kritisch tegen adviezen om procedures inzake gezag en verblijf te beginnen juist om de reden hier aangegeven

RR

Reclame

Rebel-with-a-cause
Berichten: 1216

#19 , 04 aug 2010 07:08

... ofwel het principe dat elke rechter ergens ver weg leeft in Lalaland
Magistraten zijn nogal trouw aan traditie. Het familierecht loopt mank en zorgt voor bergen leed en ellende bij scheidende ouders alsook bij kinderen.

Dit valt moeilijk te ontkennen als je er kritisch naar kan kijken. En ja ik sta vaak ook kritisch tegen adviezen om procedures inzake gezag en verblijf te beginnen juist om de reden hier aangegeven

RR
Ok, jouw - tot vervelens toe aanhoorde - mening is allang gekend.
Je moet nu toch al begrijpen dat je HIER aan de verkeerde boom aan het schudden bent! :roll:

Het forum is NIET de geschikte plaats om de gang van zaken te veranderen. :x

roderidder
Topic Starter
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#20 , 04 aug 2010 13:34

alé drinkt er hier in -discussie -praatcafé - van het - forum - nog ene van mij

RR

Terug naar “Praat café”