af en toe heb je zo van die dagen

xena
Topic Starter

af en toe heb je zo van die dagen

#1 , 29 jun 2010 05:01

deze nacht kwam ik ten val op een zeeschip en moest half ingepakt worden been , elleboog en borstkas , voor te beginnen 4 weken thuis , en toen ik naar huis reed kwam ik een op hol geslagen paard tegen op een drukke baan stond ik daar half ingepakt met een paard bij de manen want had geen halster aan de politie die aankwamen kende het paard al omdat het onlangs een zwaar ongeval had veroorzaakt .

Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 29 jun 2010 08:14

Dat is er eentje voor de memoires...

Doet me terugdenken aan een goede kennis die zijn been gebroken had op vakantie in Spanje en samen met zijn vrouw met de wagen terug naar België reed. Vlak voor Parijs raakten ze juist niet betrokken in een zwaar auto-ongeval op een kruispunt. Meneer is flik van beroep (nobody is perfect... :twisted: ) en besloot dan maar omdat de politie zeer lang op zich liet wachten zelf het verkeer te regelen op dat kruispunt. Heeft daar dus met zijn strandshort aan huppelend op één poot 3 kwartier het verkeer geregeld zodat politie en ambulance erdoor raakten om vervolgens van politie en ambulanciers tegen zijn vijs te krijgen; van de mannen in het blauw omdat hij op zich had genomen hun taak uit te voeren, van de ambulanciers omdat hij stond rond te tippelen terwijl hij moest rusten. Onze brave burger heeft beide kijvende partijen eens goed lang aangekeken en is tenslotte van miserie in een slappe lach uitgebarsten...

Dat moet zo'n 20 jaar geleden zijn gebeurd.

Reclame

Terug naar “Praat café”