Aanpassingen website

xena

Re: Aanpassingen website

#16 , 28 mei 2010 12:35

Proper :D

Ik vind het alvast -tot nader order- een verbetering.
zoveel reclame is toch wat overdreven en telkens tussen de discussie ,

Lori
Berichten: 221

#17 , 28 mei 2010 12:40

Ik vind de wijzigingen die de laatste dagen gedaan zijn zeer prima , vooral bediening "toon nieuwe berichten " gaat erop vooruit .Voordien als ik een nieuw bericht had gelezen (op het oude forum)en terug wilde gaan naar andere nieuwe berichten (via back pijltje ),wilde dit wel eens niet lukken en kreeg ik als bericht dat je niet meteen een nieuwe zoekactie kon opstarten na de vorige ...alleen had ik meestal alle nieuwe berichten niet kunnen lezen en nu met deze upgrade gaat het probleemloos .

Groetjes,

svennd
Berichten: 433
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website

#18 , 28 mei 2010 13:02

zoveel reclame is toch wat overdreven en telkens tussen de discussie ,
Er wordt volop getest en gedaan welke positie de beste zijn, de huidige instellingen zijn zo dat ingelogde gebruikers vrijwel geen reclame zien, maar niet geregistreerde wel. Spijtig genoeg moeten advertenties de kosten wat binnen de perken te houden. Maar het is zeker niet zo dat advertenties op een bepaalde plaats blijven. Hou er dus de moed in !
Ik vind de wijzigingen die de laatste dagen gedaan zijn zeer prima , vooral bediening "toon nieuwe berichten " gaat erop vooruit .Voordien als ik een nieuw bericht had gelezen (op het oude forum)en terug wilde gaan naar andere nieuwe berichten (via back pijltje ),wilde dit wel eens niet lukken en kreeg ik als bericht dat je niet meteen een nieuwe zoekactie kon opstarten na de vorige ...alleen had ik meestal alle nieuwe berichten niet kunnen lezen en nu met deze upgrade gaat het probleemloos .
Groetjes,
Leuk dat te horen! Mocht je nog zo'n "kleine" irritaties hebben, laat het dan gerust weten!

Reclame

webmaster
Topic Starter
Beheerder
Berichten: 1146

#19 , 28 mei 2010 13:08

Wat die advertenties betreft: in een eerste fase ben ik aan het testen om géén advertenties weer te geven voor geregistreerde gebruikers en enkel voor niet-geregistreerde.
Xena, waar zie jij momenteel (eens je ingelogd bent) advertenties staan ? Er zouden er eigenlijk geen te zien mogen zijn...

PS: Svenn, mijn tijdsaanduiding klopt (nog steeds).

webmaster
Topic Starter
Beheerder
Berichten: 1146

#20 , 29 mei 2010 22:16

Vanaf vandaag ook weergave van "verwante topics" onder elk forum-onderwerp. Je leven radicaal veranderen zal het wellicht niet, maar voor sommige forum-gebruikers best handig.
Ik ben ook bezig met wat meer orde te brengen in vroeger gestelde vragen. Daartoe zou het kunnen dat in de komende dagen kleine wijzigingen aan de categorie-indeling van de website worden doorgevoerd.

Bart

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#21 , 30 mei 2010 16:19

// edit
Zo vanaf nu wonen we gezellig allemaal ergens in Zuid-Afrika. (GMT+2)
Geen overbodige luxe nu het WK er aankomt zeker?

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#22 , 30 mei 2010 16:24

Leuk dat te horen! Mocht je nog zo'n "kleine" irritaties hebben, laat het dan gerust weten!
Wat ik mis is dat 'ForumTeamLid' verdwenen is...vind dit wel belangrijk voor het deskundige advies die sommige posters geven!

webmaster
Topic Starter
Beheerder
Berichten: 1146

#23 , 30 mei 2010 17:10

Wat ik mis is dat 'ForumTeamLid' verdwenen is...vind dit wel belangrijk voor het deskundige advies die sommige posters geven!
We werken aan een systeem waarbij dat op een veel transparantere en duidelijkere manier zal worden weergegeven.
Op Juridisch Forum zitten "antwoordgevers" van allerlei pluimage: mensen met een juridisch diploma (juristen, advocaten, notarieel medewerkers, etc.), studenten Rechten/Rechtspraktijk en mensen met hopen relevante beroepservaring maar zonder formeel juridisch diploma. Het is hoog tijd dat de bezoeker/vraagsteller een indicatie krijgt van "het gewicht" van het gekregen antwoord.

Dit houdt zeker niet in dat enkel nog een bepaalde groep mensen antwoorden zou mogen geven, verre van want persoonlijke ervaringen enzovoorts kunnen vaak nuttiger zijn dan eender welke theoretische info, maar toch moet je als bezoeker een idee kunnen vormen van wie het antwoord geeft.

Hoe we dit concreet gaan aanpakken zijn we momenteel aan het overleggen. Alle suggesties blijven echter welkom !

PS: good to see you're back !

Terug naar “Praat café”