man dreigt beetje met lichaamsbouw

Loria
Topic Starter
Berichten: 554

man dreigt beetje met lichaamsbouw

#1 , 03 feb 2010 18:16

Ik was deze week bij de bakker en een man zei me dat ik hem had voorgestoken, ik zei dat dit niet het geval was en hij zegt: en nog een franke toot ook, denkt gij nu echt dat ge opgewassen zijt tegen 95 kilo pure spiermassa?
Ik heb hem doorgelaten. Maar stel dat er zo nog iets gebeurd, kan ik dan iets beginnen? er waren uiteraard getuigen. Ik was een beetje geintimideerd, ik denk niet dat hij zou geslagen hebben, maar je weet natuurlijk nooit.

Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 03 feb 2010 18:35

Zelfs bij een spiermassa van 95 kg zijn er ruim voldoende kwetsbare plekken...

De tenen, scheenbeen, de edeler delen, solar plexus, strottehoofd, ogen en vooral de oren. (niets zo handig als wat evenwichtsstoornissen door en tijdelijk ontregeld middenoor..)

Ervaring van mijn zus leert dat hoe groter het lawijt is, hoe effectiever een flinke publieke oorvijg werkt... 8)


Reclame


Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#5 , 04 feb 2010 10:13

Op eigen risico:
Idem voor een knie in zijn klokkenspel!
Agressie lost natuurlijk niets op! :oops:

artemis
Berichten: 3294

#6 , 04 feb 2010 13:38

Het probleem is dat veel vrouwen nooit geleerd hebben hun fysieke kracht te durven gebruiken om zich te verdedigen.

Ik heb ooit 's nachts op straat een man een mep in zijn gezicht gegeven omdat die handtastelijk was. Die mep zal niet zo hard geweest zijn maar zijn bril was op de grond gevallen, waardoor ik dan weer zodanig geschrokken was dat ik stomweg "oh sorry" zei.

Vandebos
Berichten: 16087

#7 , 04 feb 2010 17:17

Agressie lost "meestal" niets op maar soms rest je geen ander middel.

3399AAaa
Berichten: 818

#8 , 04 feb 2010 17:48

Het probleem is dat veel vrouwen nooit geleerd hebben hun fysieke kracht te durven gebruiken om zich te verdedigen.

Ik heb ooit 's nachts op straat een man een mep in zijn gezicht gegeven omdat die handtastelijk was. Die mep zal niet zo hard geweest zijn maar zijn bril was op de grond gevallen, waardoor ik dan weer zodanig geschrokken was dat ik stomweg "oh sorry" zei.
Ik heb dat wel geleerd hoor, en bijzonder effectief :lol:
Plus est en vous

Terug naar “Praat café”