Beste,
Ik heb bij mijn hoeksalon een product gekocht dat wanneer je het koopt je er een 3 jaar service bij krijgt. Deze product beschermt de zetel tegen vlekken. Als er dan toch vlekken op komen komen ze het kosteloos schoonmaken onder service garantie. Hierbij heeft de verkoper mij de belofte gegeven ongeacht hoeveelheid vlekke, ongeacht hoe lang, ongeacht of ik het product er op doen of niet ze het kosteloos gaan schoonmaken. Nu heb ik op mijn zetel paar vlekken waarbij ik de verkoper heb gecontacteerd. Die zei dat ii de service aanvraag bij het bedrijf van het product moet doen. Ik heb een aanvraag ingediend waarbij ze het geweigerd hebben. Reden? Te veel vlekken. Ze willen het wel komen doen tegen een betaling. Ik was in shock van wat ik hoorde. Ik contacteerde de Meubelverkoper( een grote zaak by the way) en ze hebben het bedrijf geconfronteerd. Bedrijf heeft tegenover hun ook geweigerd. Ik heb dan aan de verkoper gezegd dat ze het bedrijf moeten betalen zodat ze het komen schoonmaken immers omdat zij het product verkopen met de garantie dat de vlekken er uit komen. Nu is het bedrijf mij aan het negeren onderussen zijn we al meer dan 4 maanden verder. Ik heb reeds ombudsdienst gecontacteerd maar ze negeren hen ook. Ombudsdienst raad aan fod economie aan te geven maar zal dit helpen? Wat kan ik doen zonder dit mij te veel gaat kosten? Mij gaat het om de principe. Ik betaal er voor dus ze moeten komen. Indien de vlekken er niet uitkomen ( omdat ze te lant gewacht hebben) vind ik dat ik een nieuwe zetel moet krijgen. Als ze mij blijven negeren ga ik elke dag naar de winkel om amok te maken. Dit is de zoveelste bedrijf dat een service of product verkoopt en niet er achter staan. Moment da ze geld gaan verliezen doen ze niks. Dit moet hard gepakt worden vind ik.